Koniec White Stripes

Z dniem 2 lutego 2011 zakończył działalność zespół White Stripes. Na ich stronie internetowej można przeczytać stosowny komunikat. Nie wiadomo o co chodzi, bo ani o stan zdrowia Meg, ani o czas, którego jak zwykle mało, więc pewnie już się trochę zmęczyli. Swoją drogą Jack White ma tyle projektów na boku, że właściwie mnie to nie dziwi. Czuję tylko trochę żal, ale jak sobie pomyślę, że przecież nikt nie umarł to już mi lepiej. Będzie mi pewnie brakowało trochę łopatologicznych rytmów Meg, bo to wszystko fajnie współgrało, ale cóż począć.

Z Jackiem problemu nie będzie, bo przecież co chwila szykuje jakieś nowe projekty. Ja czekam na Raconteurs, ale nie wiem co z tego będzie, bo on skacze jak z kwiatka na kwiatek, jak już się nasyci to spieprza gdzieś dalej, w sumie nosi go w szeroko pojęte obszary rocka, ale ja najbardziej oczekuję Gawędziarzy. Choć Dead Weather tez może być, bo jednak jego współpraca z gwiazdami counry jakoś mnie nie kręci, choć muszę bardziej rzucić na to okiem, może akurat mnie wciągnie.

Tymczasem żałobę częściowo może osłodzić nam nowy projekt Danger Mouse’a. Typ znany jest ze współpracy z Gorillaz, ale przede wszystkim jako połowa duetu Gnarls Barkley, fajnej popowej kapeli, co to jej piosenki teraz w co drugiej reklamie słyszę. Być może to jedna i ta sama reklama, ale jakoś nie mam ochotę tej wiedzy zgłębić, więc wybaczcie uogulnienie. Danger Mouse wraz z niejakim Danielle Luppi szykuje na początek marca debiut projektu Rome. To co wiem, to że w jednym z utworów śpiewa właśnie Jack White, w innym z kolei Norah Jones. Wielkich nadziei w tym nie pokładam, bo za Danger Mousem jakoś nie przepadam, ale uwagę zawsze warto zwrócić. Jak ktoś ma ochotę posłuchać utworu z wokalem Jacka, zapraszam tutaj.

Skomentuj

