A jak dla mnie to zajebista płyta

Problemu z tym albumem nie mam, bo nigdy nie byłem fanem Beastie Boysów. Owszem, słuchałem z wypiekami na twarzy Licensed to Ill, potem Ill Communication i to by było na tyle. Nigdy mania Bieastie Boysów mnie nie ogarnęła. Czytam sobie recenzje na necie i zdążyłem załapać, że chłopaki się już z wiekiem wypalili, że to już nie to, że za starzy, że ich się słuchało kiedyś i wtedy byli fajni, teraz to już powtórka z rozrywki i to na niższym poziomie. Lekko zawiedziony Bartek Chaciński, niezadowolona Małgorzata Halber. Dla mnie bomba, pewnie dlatego, że hip hop to dla mnie z reguły nuda, ale taka płyta jak nowy album Beastie Boysów to dla mnie uczta. Raz na jakiś czas świetnie się pobawię słuchając sobie takiego hip hopu. Świetna płyta.

PS. Choć z doświadczenia wiem, a raczej przeczuwam, że może mi się szybko znudzić.

2 uwagi do wpisu “A jak dla mnie to zajebista płyta

  1. Ja też uważam, że to świetna płyta. Nie przepadam za hip hopem, ale jest kilku wykonawców, których lubię. Chłopaki z Nowego Jorku do nich należą. Zresztą mi podobała się również ich poprzednia, zjechana przez krytykę płyta „To The 5 Buroughs”. Co zresztą udowadnia tezę, że tzw. „krytyka” woje, a słuchacze swoje.

  2. Też lubiłem „To The 5 Buroughs”. Małgorzatę Halber trudno nazwać krytykiem, ale skoro pisze. Myślę, że tu chodzi o to, że Beastie byli kiedyś właśnie super cool, a jak coś raz jest super cool, to potem już tylko może być średnie. Sami w swoich oczach wyeksploatowali sobie Beasties. Ja ich traktowałem pobieżnie, pewnie dlatego teraz lubię.

Skomentuj

