W poszukiwaniu…

http://www.rp.pl/artykul/2,662322_Papiez_rozmawia_z_astronautami_na_orbicie.html

6 uwag do wpisu “W poszukiwaniu…

  1. Dawrweszte, zabawne:-)

    Wiem że Ty jesteś sceptyczy, pamiętam taki Twój tekst z salonu. Ale sam powiedz, cud poczęcia na ten przykład, kto by to tak obmyślił? (oprócz tych przyjemności, które są przy okazji)no kto, Sławomir Sierakowski?

    pozdro:-)))))

  2. Dzięki 🙂

    Jestem sceptyczny, bardzo nawet. I powiem Ci, że przy cudzie narodziłem ostatnio miałem dwukrotnie na przestrzeni dwóch lat uczestniczyć i w niczym to mojego podejścia nie zmieniło. Coż może mieć do tego Sławek Sierakowski? Logistycznie nic, ale ja tu planu nie widzę po prostu.

    pzdr 🙂

  3. No jeszcze tego brakowało, że Sławek Sierakowski miał jakiś wpływ na cud poczęcia:-) że o jakimś planie nie wspomnę. No ale już na inne sprawy związane z tym poczęciem już Sławek mieć chce. To miałam na myśli.

    Każdy sam musi do odkrywania tego planu dążyć, dochodzić ciężko o tym gadać w necie. Zresztą pewnie to kwestia wychowania trochę, no ale oczywiście nie zawsze.

    pozdro

  4. TO nie jest kwestia wychowania, mówię to z pełną świadomością. U mnie poszło w drugą stronę. To jest kwestia zupełnie indywidualna. Mówię oczywiście o sobie.

    Pozdr

Skomentuj

