Niby po staremu, ale nie ma ogródka…

Era została kupiona przez T-Mobile. Niby gówno mnie to obchodzi, bo ja mam w innej sieci, nawet jakbym miał tam, to też by mnie to gówno. Jedna tylko rzecz mnie rozdrażniła. Jest sobie bowiem pewien portal muzyczny, który zwał się Era Music Garden, nawet go linkuję w blogrolce. Tylko, że teraz nie nazywa się Era Music Garden, tylko T-Mobile Music. Nby różnica nieznaczna i bez wpływu na treść, ale ja się przywiązałem i nawet uważałem, że to fajnie brzmiało. I trochę też mi Szubrychta żal. Bo niby nic, ale ja jednak tytułu w blogrol nie zmienię. Niech sobie będzie i Era i Garden.

6 uwag do wpisu “Niby po staremu, ale nie ma ogródka…

  1. Treści jak na razie spoko 🙂 No jak Ty nie lubiłeś, to nie ma problemu. Ja uważam, że całkiem zgrabna nazwa była, to pozwolisz, że sobie zostawię w blogrolce, ok?

    Co do treści, to będę zaglądał. I tak regularnie zaglądam 🙂

    Pozdrawiam

  2. a może by tak mniej anglicyzmów? w końcu jesteśmy Polakami, mieszkamy w Polsce, mamy swój język za posługiwanie którego groziła paredziesiąt lat temu kula w łeb, a na takiej Białorusi do dziś Polonia ma przesrane. Trochę szacunku do siebie samych, wtedy inni też będą nas bardziej szanować.
    Mam świadomość uniwersalności j.angielskiego na poziomie komunikacji, ale we własnym gronie dlaczegóżby nie korzystać z bogactwa rodzimego języka? Anglosasi mają f.u.c.k. (pomijając regionalizmy) a my? Chyba nie muszę przytaczać, tym bardziej że zrobili to już nawet językoznawcy we formie słownikowej.

  3. Ależ ja Ci wcale nie nakazuję używać anglicyzmów. Pozwól, że będę się na swoim blogu posługiwał zwrotami na jakie mam ochotę. I bez takich patriotycznych wkrętów proszę, bo w tym temacie akurat komicznie to wychodzi. Powodzenia życzę w szerzeniu polszczyzny na blogach. O ile mogę użyć słowa „blog”, bo to też anglicyzm.

Skomentuj

