Put on your red shoes and dance the blues

śpiewał sobie David Bowie. Ja chętnie. Bluesa? Czemu nie? Ale nie wiem czy to pasi do tańca, czy to nie za melancholijne. Mayall tęskni za J.B. Lenoirem. Ale jak tęskni! Uwielbiam ten kawałek, ostatnio wróciłem do niego przypadkiem, bo odpaliłem w aucie starą składankę na kasecie. Nie wiedziałem co mam słuchać, więc wyszukałem starą taśmę, a tam właśnie to. Super.

5 uwag do wpisu “Put on your red shoes and dance the blues

  1. Niezły blogasek. Krytyk.

    Lubię? Wszystko o czym mógłbym napisać.
    Nie lubię? Miałkości, głupoty.
    Krytyk.pl to blog na którym ja będę obiektywnie opisywał dokonanie naszych gwiazd – muzyki, sportu, mediów, kultury.

    Czyli o miałkości i głupocie nie pisze, bo nie lubi. A skoro pisze o tym co lubi, to jak może pisać obiektywnie? Hmm…

Skomentuj

