I can hardly wait

Ostatnio był Antipop w 1999r. Dla mnie bomba, zresztą ja łykałem wszystko. Teraz była spora przerwa, cała dekada indie została przez Primusa odpuszczona. Może to i dobrze. Ja w każdym razie nie mogę się doczekać. Jeszcze tylko miesiąc.

Jedna uwaga do wpisu “I can hardly wait

  1. Ale czad! Nie wiedziałem. Już zacieram łapki…

    BTW w najbliższym okresie szykuje się kilka interesujących premier. Red Hoci (ale tu nie spodziewam się rewelacji), Jane’s Addiction, Anthrax (wreszcie), Testament, Megadeth…

Skomentuj

