Anglista

W ogólniaku jak byłem, to byłem w radio węźle. Fajnie, co? No i poznałem przez tego węzła anglistę, z którym zajęć nie miałem, ale który usłyszał jak puszczałem Sinead O’Connor z The Lion and The Cobra, w związku z tym przyszedł pożyczyć kasetę, bo chciał być posiadaczem z racji na utwór Mandinka. Spoko, chciałem pożyczyć, w końcu to był psor, ale od razu zagaiłem, że może on coś by mi pożyczył, bo ja to tak nie lubię komuś pożyczać i nic w zamian nie brać, bo się boję, że nie odda itd. Kompromis osiągnęliśmy taki (The Lion and the Cobra nie należała do mnie), że ja mu przegram Sinead, a on mi coś nagra. Nagrał mi na jednej stronie kapelę Tea Party, która wtedy mi się podobała, ten morisonowski wokal mnie urzekał. Na drugiej stronie za to nagrał mi kapelę o nazwie Blurt. Tyle, że jemu się nie chciało tej kasety mi podpisać, więc nie miałem zielonego pojęcia czy ta kapela to Blurt, Blurred czy może Blarred. Trochę wtedy położyłem na niej lagę, a tu proszę, piosnka z 1982r:

Mało tego, w 2010 wydali album zatytułowany Cut It! Proszę jak przyjemnie.

2 uwagi do wpisu “Anglista

  1. No ja znałem na tej zasadzie, że miałem jakąś ich płytę na kasecie typu BASF i tyle. Średnio mi wtedy podchodziło, ale bardziej z racji tego, że nie posłuchałem uważnie. Pomyślałem, że ten anglista to jakiś dziwak, że takich rzeczy słucha. Ale o muzie z nim wtedy dużo gadałem, to było fajne. On jeszcze miał mnóstwo cdeków oryginalnych. Fishbone, Zorn bogactwo tego było. No a Blurt zamierzam sobie teraz odświeżyć. W sam raz. Oczywiście wezmę się za to zaraz po Coronerze 😉

Skomentuj

