WTF?!

4 uwagi do wpisu “WTF?!

  1. Adamski pojechał po bandzie. Fajnie, że wydał płytę, tylko czy nie lepiej dla wszystkich gdyby wybrał inny szyld niż Siekiera? W piątek po koncercie Acid Drinkers rozmawiałem o tym z kumplem, starym panczurem. Nie będę przytaczał jego słów, ale treści można się raczej domyślić…

  2. Mnie to rozbawiło setnie. To jest trochę zabawna rzecz, bo tak jak piszesz, gdyby to pod swoim nazwiskiem wydal… Z drugiej strony, to on sam decyduje, jeśli chce sobie odwrócić proporcje to jego wola. Pytanie tylko czy on tak sobie bez problemu złapie nową publiczność. Bo jakoś powątpiewam czy tym materiałem utrzyma swój status.

  3. Zgadzam się, że to jego wola, bo to jego zespól. Proste. Tylko… Sam wiesz jak to jest – chodzi o pewną stylistykę np.: po to niektórzy muzycy mają inne zespoły czy projekty, bo chcą z nimi grać odmienną muzykę. Przykładów jest setki. Ale powstaje pytanie – czy ktokolwiek dziś zainteresowałby się solową płytą Adamskiego? Wątpię. A nowa płyta Siekiery (o kurwa! ale czad!) wzbudza zainteresowanie.

    Płyta może być ciekawa, chętnie jej posłucham. Twoje pytanie o utrzymanie statusu jest jednak zasadne.

  4. Ja ten album odpuszczam calkowicie. Słyszałem może 2,3 numery i tę zajawkę co podwiesiłem tutaj. Wystarczy, nie mój klimat. Mi to w sumie wisi co on zrobi ze swoją legendą, dla mnie Siekiera będzie znaczyła zawsze dużo. On pewnie na zasadzie działania trochę na przekór. No przecież jemu się wydaje, że ta nowa muza jest pewnie świetna (nie mówię, że nie, ale…), w końcu to jego dzieło najnowsze. Dla mnie trochę strzał w stopę. Bo dużo ludzi ma jednak z tego ubaw, a chyba nie o to Adamskiemu chodziło.

Skomentuj

