Ludzka stonoga

Ostatnio natknąłem się na info o filmie Ludzka Stonoga. Film to jakieś kompletne wariactwo. Nie oglądałem, ale nie odmówiłem sobie zgłębienia treści. Fabuła jest o tym, jak dwie amerykańskie dziewuchy podróżują po Europie. No i w Niemczech psuje im się samochód, więc idą przez las i dochodzą do jakiejś chałupy. Okzauje się, że tam mieszka jakiś niemiecki doktorek, którego fantazją jest zrobienie ludzkiej stonogi. Oto chce on połączyć 3 osoby za pomocą mocnych szwów metodą usta – tyłek. W ten sposób tworzy jeden układ pokarmowy. Oczywiście najbardziej przerąbane mają osoby druga i trzecia w tej stonodze, bo hmm… wiadomo. Pech chciał, że akurat te miejsca doktorek zarezerwował dla dwóch amerykańskich dziewczyn. Pierwszy jest Japończyk. Doktorkowi eksperyment się udaje, nawet uczy stonogę aportować i takich tam sztuczek. W pewnym momencie Japończyk nie wytrzymuje, fizjologia bierze górę. Taki film, serio.

 
Nie mogłem uwierzyć, że takie filmy się w ogóle kręci, a już że ktoś tam chce grać, szczególnie pozycje drugą i trzecią, to dość dziwne. Ale grają dziewczyny. I jeszcze przeczytałem sobie z nimi strzępki wywiadów, a tam takie kwiatki.
 
It’s really cool, I think, to be able to say, “Yeah, I was a part of The Human Centipede,” even if I don’t do anything else for the rest of my life.
 
Ashlynn Yannie
 
 
We would get deep into conversation to pass the time, and mostly i would want to talk about things that would get my mind off of the crazy emotional turmoil I had to go through as Lindsay. It was very hard to get out of that mind set after we would shoot certain scenes. . . so i would go to sleep to not think about it, or take a walk, or read a funny book. . . but we did have some laughs and a great chef on set! good food is the best, when you’re emotionally and physically drained.
 
Ashley C. Williams
 
 
 W dolnym rzędzie pierwsza od lewej – Ashlyn Yannie, druga od lewej – Ashley C. Williams
8 uwag do wpisu “Ludzka stonoga

  1. Znane, stare i w ogóle! A tak serio, to film swego czasu bił rekordy popularności w kategorii „najbardziej pojebany”, teraz chyba kręcą dwójkę i ma być więcej „nóg”. Nie widziałem, ale wydaje mi się, że to jeden z tych filmów, co to oglądając trailer, wiesz wszystko. Czy nie?

  2. Po pierwsze: druga stonoga już jest i posiada dwunastu członków. Maja kręcić trzecią, która członków ma mieć ponoć 500! A trailer widziałem, czytałem o filmie i jak zwykle zastanawiam się nad sprawami technicznymi: co z zębami, czy wyrwał tym laskom, czemu się nie udusiły, bo jak usta przy tyłku, to nos raczej ściśnięty, co z odruchem wymiotnym itd. Wiesz, technika mnie zafrapowała. A i ciekaw byłem jak się kończy, musiałem się wywiedzieć. Bo oglądać to mi się nie chce, bo pewnie dłużyzny 😉

  3. „o z zębami, czy wyrwał tym laskom, czemu się nie udusiły, bo jak usta przy tyłku, to nos raczej ściśnięty, co z odruchem wymiotnym” – ej, naprawdę myślisz, że twórcy się tym martwili? „Kręcimy film o typie, co przyszywa facetowi do tyłka dziewczynę i potem do jej tyłka jeszcze jedną dziewczynę!”. Chociaż, nie przeczę, że ktoś tam mógł się nad tym zastanawiać albo niektóre z nich nawet wyjaśnić w filmie. Ale co mogę powiedzieć – to trochę tak, jakbyś oglądać „Two Girls One Cup” zastanawiał się, kto myje kubek.

  4. Oj, bo ja to z tych czepialskich. Cała otoczka mnie bawi, bo jeśli coś jest w miarę realne to wtedy jest przerażające, jak coś jest nierealne to dla mnie śmiech. Ale z tego co wiem, to ten film jest po prostu z grubej rury kręcony. Bo podobno na początku, jak te laski łapią gumę w aucie, to mają do wyboru iść ulicą do przodu albo do tyłu, a one biegną w środek lasu w środku nocy. Także tak, masz rację, ale ja już tak mam, że zadaję głupie pytania.

Skomentuj

