Jan Paweł II bramkarzem?

Byłem wcześniej u papieża i wręczyłem mu koszulkę oraz rękawice bramkarskie. Kilka godzin przed finałem w Stambule przeczytałem jego książkę, która mnie natchnęła. Po tych wydarzeniach od razu pomyślałem, że to właśnie zasługa Jana Pawła II. Wtedy zwróciłem swój wzrok ku niebu – wyznaje bramkarz Realu Madryt.

http://www.sportfan.pl/artykul/to-byla-reka-jana-pawla-ii-dudek-ma-dowod-na-cud-papieza-21910

Gdy powiedziano mi, że Przemysław Tytoń będzie bronił karnego, to w sercu i modlitwie wpierałem go z całych sił. Ogromna ulga, gdy dowiedziałem się, że obronił. W duchu dziękowałem Ojcu Świętemu, bo głęboko wierzę, że pomagał mu w tym momencie.

http://euro2012.dziennik.pl/bialo-czerwoni/artykuly/393679,kardynal-dziwisz-papiez-pomogl-tytoniowi-obronic-rzut-karny.html

6 uwag do wpisu “Jan Paweł II bramkarzem?

Skomentuj

