Kuchnia i plastikowe łyżki

Ostatnio trochę mi odjebało. Przesłuchałem z 10 razy pod rząd jednego kawałka. Nie robiłem tego od dawna, bo tego nie lubię. Ale teraz musiałem. Nie chciał się odczepić, więc musiałem się poddać. Kapela ze Szwecji, nazywali się Kitchen and The Plastic Spoons. Wiki mówi, że powstali w 1980, a rozpadli się w 1981. W 2003 wydali składankę, na której umieścili zbiór singli ze swojego krótkiego żywota, jakieś nagrania koncertowe, demówki. Fajna sprawa, bo kapela interesująca, ale ten numer, ten numer!

2 uwagi do wpisu “Kuchnia i plastikowe łyżki

Skomentuj

