Muzyczna poczta

Dziś udało mi sie pare chwil posłuchać Trójki. Trafiłem akurat na muzyczna pocztę. Ludzie dzwonią i zamawiają sobie piosenki. Można także wysłać maila. Słuchając załapałem sie na Korowód Grechuty, Wehikuł czasu Dzemu, Ogrodu serc Daabu i Marchewkowe pole Lady Pank. To jest dla mnie zdumiewające, że ludzie wciąż jeszcze dzwonią i zamawiają takie kawałki. Nawet maila z prośba o nie wysyłają. Trzeba byc dozgonnie związanym z radiem, żeby chcieć te piosenki usłyszeć właśnie w radiu.

6 uwag do wpisu “Muzyczna poczta

  1. Brzmi jak setlista z radia Złote Przeboje. Właśnie dlatego kilka lat temu zarzuciłem czynne słuchanie radia. Zdarza mi się to robić w samochodzie na długich trasach, to fakt. Ale w domu czy w pracy wolę odpalić coś co sam przygotowałem (playlista czy cd). Kiedyś słuchało się radia by dowiedzieć się czego warto posłuchać. Dziś, w dobie powszechnego dostępu do informacji ta funkcja zanikła.

  2. „Dziś, w dobie powszechnego dostępu do informacji”

    No właśnie. A wciąż pełno jest osób, które siedząc przy kompie z dostępem do netu wysyłają maila, żeby im Baron albo inny redaktor włączył Dżem.

Skomentuj

