Projekt Recenzja: Tame Impala – Lonerism

JOHN LENNON ŻYJE

Ocena: 5/5

Recenzja Wmichaela
Recenzja Bojadżijewa

6 uwag do wpisu “Projekt Recenzja: Tame Impala – Lonerism

  1. @bojadzijew

    No mogłem banały sadzić, ale dla mnie ta płyta to killer absolutny, więc sobie odpuściłem. Bardziej chciałem zobaczyć co Wy sądzicie. Zresztą, moja propozycja, to można bardziej luźno 😉

    @wmichael

    No ale Elvis nie miał takich halucynacji.

  2. Przeczytałem pare recenzji tej płyty i jak znalazłem ją na Spotify to naprawdę miałem wielkie oczekiwania. I się niezłe przyjechałem. Co to miauczenie ma wspólnego z Lennonem? Chyba z najgorszych klimatów jakiegoś Across the Universe…

Skomentuj

