Przeraziłem sie

Przeraziłem sie dziś wpisem Mariusza Hermy. Nie tym, ze świąteczne piosenki w radyjkach, ale tym, że ludzie w gruncie rzeczy tego pragną. Bo i tak wystarczy popatrzeć na twittera czy facebook, a zauważymy, że pełno tam „Last Christmas” czy czego tam jeszcze. Oczywiście dla żartu, hahaha. Od tego nie da sie uciec, ja sie przynajmniej cieszę, że radia słucham sporadycznie. Ale i tak jak włączę Trójkę, to trafiam na Niedźwieckiego (no żesz kurwa mać).

9 uwag do wpisu “Przeraziłem sie

  1. Że niby „Last Christmas” ironicznie się wrzuca na fejsa? Coś Ty, ludzie to naprawdę lubią. Bo ej, nie jest zła ta piosenka tak naprawdę, ale, ile można. Nawet najlepszy kawałek będzie do bani, jak słuchasz sto tysięcy razy na siłę. Szczęście w nieszczęściu, mam zwolnienie z roboty od 11-go i ominęło mnie całe to radiowe spermienie na święta.

  2. W ogólniaku moich dwóch kupli tworzyło radiowęzeł. Już miałem do nich dołączyć, ale nie zdążyłem. Wyrzucono ich z „pokoju nadawczego” po tym jak na dużej przewie puścili Iron Maiden 🙂

    • Iron Maiden zły? Cholera, u mnie w ogólniaku było liberalnie. Mogłem włączać właściwie bez ograniczeń. Pamietam, że była mała afera (ale mała), że puszczamy wulgaryzmy po angielsku. Leciało „Closer” NIN.

  3. Dyrektorka moje liceum była wielce konserwatywna. Dziś byśmy powiedzieli „radiomaryjowa”. Długie włosy, nieodpowiedni strój (t-shirt z Metalliką)…. Wszystko było „be”. Jak odeszła to się to mieniło (przełom 2 i 3 klasy). Ale do pomysłu radiowęzła nikt za moich czasów nie wrócił…

Skomentuj

