Projekt Przerwa

Dziś w tym miejscu miała być kolejna notka z cyklu Projekt Recenzja, ale nie będzie. Projekt się zawiesił, przynajmniej na czas wakacji. Nie wiem czy wróci po, zobaczymy. Znudził się, spowszedniał, popadł w rutynę. Blog został odzyskany.

Wmichael

Bojadżijew

4 uwagi do wpisu “Projekt Przerwa

  1. „Znudził się, spowszedniał, popadł w rutynę” jak każdy długofalowy projekt opierający się na jednej czynności ;P Mój Pratchett podobnie, mimo że czytam go nadal, nie chce mi się o nim pisać (bo w sumie kiepski).

  2. W ogóle recenzja to jest męcząca forma. Ja się naczytałem recek mnóstwo, wszystkie mają te swoje schematy. Przytłacza to jak cholera. Zawsze miałem ochotę strzelić całą reckę, która składa się ze zwrotów, których się używać nie powinno;)

    http://chacinski.wordpress.com/2009/03/27/jak-nie-pisac-recenzji-czyli-moje-ulubione-slowa/

    A w kwestii tych pierdół, to owszem, pisałem mnóstwo pierdół. Ale jakoś przy jak był Projekt, to mniej. A teraz proszę, pyk i nowa notka.

Skomentuj

