Nie szargać mi tu legend

Kaliber ma nagrywać nowy album. Oczywiście z tego powodu zaczyna sie tu i tam ból dupy bo przecież Magik, terefere. Jak byłem młodym wściekłym człowiekiem to też miale takie ambicje, żeby dyktować która kapela powinna nagrywać pod starą nazwą, a która powinna zmienić, bo przecież legenda, legenda. Teraz mam to w dupie. Takie legendy są dla fanów, dla twardogłowych konserwatystów. Właściwie wszystkie te wielkie nazwy, te wielkie kapele są niewolnikami swoich wlasnych fanów. Albo swoich własnych ograniczeń. Jakby to miało znaczenie. Ostatnio taki problem miałem z Siekierą bo przecież Nowa Aleksandria, ale ostatecznie olałem. Te wszystkie nazwy, projekty etc. są mi kompletnie obojętne. Najwyżej wyłączę.

2 uwagi do wpisu “Nie szargać mi tu legend

Skomentuj

