Recenzja

Mija właśnie dwa lata od początku Projektu Recenzja. Projekt, który zmienił w ogóle blogosferę (hahaha) mojego bloga. Bo jakoś od czasu tego projektu trochę mi się tutaj zamuliło. Pisać mi się nie chce, bo jakoś nie bardzo wiem o czym. Chyba sobie zacznę kpić. A recenzje? Męczące to cholerstwo. Naczytałem się recek mnóstwo, napisałem sam mnóstwo gównianych itd. itp. Zakładając sobie napisanie tej notki miałem w planach podliczenie ile dałem piątek, trójek i innych, ale nagle coś mnie oświeciło, że przecież mi się nie chce. Jedynie co widzę po tych reckach to dość dobre oceny. Nie miałem serca zjebać niektórych rzeczy bardziej, a na pewno się należało.

I w ogóle to mi się właśnie odechciało pisać tę notkę. I zdałem sobie sprawę, że ta notka wcale nie jest o recenzjach, tylko o mnie.

Podsumowując, w internecie jest tyle gównianych recek, że moje nie są już w tym szambie potrzebne. Poza tym mam spore wątpliwości czy ktoś je w ogóle jeszcze czyta. No dobra, może ostatni akapit.

9 uwag do wpisu “Recenzja

  1. „Zakładając sobie napisanie tej notki miałem w planach podliczenie ile dałem piątek, trójek i innych, ale nagle coś mnie oświeciło, że przecież mi się nie chce.” hahaha RYM robi to za mnie. Tyle wygrać.

    Mnie też się nie chce pisać, niczego. Jak się osłucham pierdolenia od klientki całe rano to nie mam nawet ochoty niczego słuchać czy oglądać.

    Co do samych recek, to kurde, różnie to bywa (o tych „pro” mówię). Niektóre są strasznie schematyczne. „W tej piosence to, w tamtej tamto, ogólnie spoko”. Inne silą się na jakąś felietonowość, zahaczają o esej filozoficzny i nagle nie wiesz, czy czytasz reckę nowej Dody czy imitację Lema. W sumie jedyne, które ostatnio czytam z chęcią, to te Mariusza Hermy. A tak to ten, no, czytuję PDFy z uwagami.

    • Otóż to. Recki Hermy tez lubię, fajnie sie je czyta. A reszta ma ten sam schemat. Ale w ogóle to jest mało teraz przydatne, bo przecież zerknięcie sobie na średnią na rym, zobaczę jakie tagi, przeczytam po jednym zdaniu z jakichś recek i mam opinie. Przecież reckę można spokojnie napisać bez słuchania. Aha, jeszcze Chacinski. No i mimo wszystko zerkam na screenagers. Bo na porcysie nie daje rady odczytać do końca.

Skomentuj

